Ampliem l'atenció a la ciutadania amb una nova línia de telèfon: 973 980230

També obrim nous perfils a eBando i Instagram

 

El Consell Comarcal del Segrià compta amb una nova línia de telèfon (973 980230) amb l'objectiu d'atendre amb la màxima celeritat les trucades dels veïns i veïnes de la comarca, que s'han incrementat en els últimes setmanes coincidint amb el tancament de l'atenció presencial pel COVID-19, sobretot pel que fa a la demanda de serveis socials. El número de la centraleta habitual (973 054800) es manté també en funcionament.

A més, el Consell Comarcal del Segrià també reforça la difusió dels seus serveis i accions amb nous canals de comunicació com l'eBando (Consell Comarcal del Segrià) i Instagram (@CCSegria), amb els quals vol estar encara més a prop dels municipis de la comarca. Aquests canals se sumen a les xarxes socials que l'ens utilitzava fins ara com Twitter o Facebook i la pàgina web www.segria.cat.

D'aquesta manera, els veïns i veïnes del Segrià podran conèixer tota l'actualitat del Consell Comarcal del Segrià, els Serveis Socials que ofereix, la informació referent a les beques menjador i al transport escolar o adaptat, les notícies institucionals, les accions del Servei d'Atenció Integral (SAI), Igualtat, Immigració, el Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD) o el Punt de Voluntariat, les actuacions dels plans de joventut i participació, les activitats culturals, la gestió dels residus i el funcionament de la recollida dels dos sistemes que tenim a la comarca del Segrià: Sistema d’Illes de contenidors i Sistema de recollida Porta a Porta, l'Oficina de Consum del Segrià, les propostes de Promoció Econòmica i Turisme o el funcionament del Centre d'Acolliment d'Animals de Companyia i els serveis tècnics (SSTT) consistent en la tasca que estant realitzant els arquitectes i tècnics del Consell, entre altres.