Majoristes de viatges internacionals visiten el Segrià amb la voluntat de crear paquets turístics a la plana de Lleida

Segrià Turisme - TTOO

L’Àrea de Turisme del Consell Comarcal del Segrià ha col·laborat en l’organització del viatge de familiarització “Stop your watch” (Atura el rellotge) juntament amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència Catalana de Turisme.

Agents de viatges majoristes provinents de països com Alemanya, Àustria, Brasil, Índia, Israel, Japó, Lituània, Mèxic, Regne Unit i Rússia, han visitat la comarca del Segrià amb la voluntat d’identificar atractius i oferta turística que pugui ser inclosa en els seus paquets turístics.

La visita ha inclòs un circuit turístic per la Seu Vella de Lleida i, tot seguit, un trasllat al Segrià Sec per a dur a terme una aproximació al món de l’oli verge extra de la comarca. Al molí Simbionatur, de Sarroca de Lleida, se’ls ha fet una introducció a la biodinàmica aplicada a la producció d’oli. Al mateix molí també s’ha realitzat un tast guiat que ha unit oli i productes locals. Els agents de viatge han dinat al Molí del Bep de Canut de Torrebesses i han visitat, acompanyats d’una guia del Centre d’Interpretació de la Pedra Seca, el nucli antic de la població. El grup ha comptat amb l’acompanyament de l’agència de viatges receptiva OleaSoul, especialitzada en l’organització d’activitats entorn a la gastronomia, el producte agroalimentari i el patrimoni històric.